Veelgestelde vragen

Garantie? 

Voor alle artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel hebt gekocht waarbij dit niet het geval is, bieden we zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel en in overleg met jou doen wij dit door reparatie of vervanging. 

Stuur daarvoor een mail naar info@bloomsbyan.nl met de volgende informatie: 

Een foto van het artikel 

- Bij een online aankoop: jouw order(bestel)nummer 

- Het artikelnummer en/of artikelnaam 

- Of je een nieuw artikel wilt ontvangen of liever je geld retour wilt 

Is het probleem met het artikel jouw eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie of vervanging. 

Klachten? 

Als je niet tevreden bent over ons product of onze dienstverlening, kun je contact opnemen met ons. Wij helpen je graag verder. Mocht je na dit contact toch niet tevreden zijn over de afhandeling van je vraag of klacht, dan kun je dit schriftelijk aan ons kenbaar maken.Stuur je klacht onder vermelding van je naam, adres, woonplaats en (indien van toepassing) ordernummer naar info@bloomsbyan.nlZodra wij je bericht hebben ontvangen, reageren wij binnen 14 dagen inhoudelijk op je vraag of klacht. Hebben wij je toch niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Betaalmethoden? 

In onze webwinkel kan je gemakkelijk en veilig betalen met: 

iDeal Betalen via overschrijving 
Als je een bankrekening in Nederland hebt, kan je met iDeal online betalen in de vertrouwde en veilige betaalomgeving van je eigen bank. Dit betekent dat betalen met iDeal net zo eenvoudig en veilig is als online bankieren. Via de keuze voor betalen met iDeal kom je direct op de beveiligde site van je bank. 

Klarna - achteraf betalen  

 

Klarna (achteraf betalen) 
Met de betaalmethode Klarna kan je een bestelling plaatsen en hoef je pas te betalen zodra je de producten hebt ontvangen. Wanneer je order door Klarna wordt goedgekeurd ontvang je van Klarna de factuur met een betaaltermijn van 14 dagen. Voor het betalen via Klarna is geen toeslag van toepassing. Je vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt je hier. Jouw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt. 

 

De prijzen van de artikelen op onze website zijn inclusief btw. 
Je versleutelde betaling wordt verzonden via een veilige lijn. Om ervoor te zorgen dat je gegevens tijdens het bestel- en betalingsproces zijn beveiligd, wordt gebruik gemaakt van Secure Locket Layer (SSL). Hiermee wordt de informatie onleesbaar voor derden. Een webpagina is beveiligd als je bovenaan in je scherm - in de webbrowser - het 'slotje' ziet en als in de adresbalk een 's' achter 'http' staat. 

Staat je vraag er niet bij? 

Neem gerust contact op met ons via info@bloomsbyan.nl of vul ons contactformulier in. Wij zullen dan zo snel mogelijk je vraag beantwoorden. 
 
 

 

Dit veld is verplicht

Het e-mailadres is ongeldig

Ik ga ermee akkoord dat deze gegevens worden opgeslagen en gebruikt om contact op te nemen. Ik ben me ervan bewust dat ik mijn toestemming op elk moment kan intrekken.*

Dit veld is verplicht

* Geeft verplichte velden aan
Er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw bericht. Probeer het opnieuw.
Bedankt! We nemen zo snel mogelijk contact met u op.

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.